wtorek, 20 października 2015

Ciastko z mikrofalówki w 3 minuty

Generalnie nie jestem fanką jedzenia z mikrofalówki, ale po prostu musiałam wypróbować ten przepis! Ciastko być może nie powala na kolana, ale jak na coś, co 3 minuty wcześniej było tylko mieszaniną składników, jest naprawdę niezłe ;) Zapraszam do przygotowań!


Składniki na 1 porcję:

4 łyżki mąki
1 łyżka kakao
2 łyżki cukru
1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
szczypta sody oczyszczonej
2-3 krople aromatu waniliowego
4 łyżki mleka
2 łyżki oleju

CZAS PRZYGOTOWANIA: 5 MIN
POZIOM TRUDNOŚCI: ŁATWY

Przygotowanie: Wszystkie składniki bardzo dokładnie mieszamy w miseczce. Przelewamy do małego kubka i wkładamy do mikrofalówki. Ustawiamy na najwyższą moc (750) i "pieczemy" 2-2,5 minuty. Po wyjęciu posypujemy cukrem pudrem. Smacznego! :)




1 komentarz:

  1. przepis świetny na dni, gdy zaśpimy i zabraknie nam czasu na przygotowanie śniadania :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: