środa, 31 grudnia 2014

Życzenia na nadchodzący rok 2015 i podsumowanie roku 2014

ŻYCZENIA NOWOROCZNE
źródło: kartkolandia.pl

Szczęścia, zdrowia, pomyślności,

miłości, pieniędzy, radości.

By uśmiech co dzień zawitał na twarzy. 

Byście mieli wszystko, co Wam się wymarzy. 

Aby każdy dzień przynosił wiele miłych chwil, 

a także dodawał mnóstwo sił!

Wielu przyjaciół na każdym kroku 

i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!


... a także wielu sukcesów kulinarnych życzę każdemu z Was! :)


~~~

PODSUMOWANIE ROKU 2014 - 10 NAJCHĘTNIEJ CZYTANYCH PRZEPISÓW

Muszę przyznać, że cała ta lista jest dla mnie wielkim zaskoczeniem :) Myślałam, że niektóre z przepisów będą zdecydowanie wyżej, innych z kolei w ogóle nie spodziewałam się na tej liście:) A wy co sądzicie o takim wyborze?


MIEJSCE I
KRUCHE CIASTO MILIONERA (6694 wyświetleń)

MIEJSCE II
 NAPÓJ OCZYSZCZAJĄCY Z OGÓRKÓW (4923 wyświetlenia)

MIEJSCE III
SERNIK OREO (3450 wyświetleń)

MIEJSCE IV
DOMOWE KRÓWKI
(1937 wyświetleń)

MIEJSCE V
KAJZERKI
(1769 wyświetleń)

MIEJSCE VI
ZAPIEKANKA "KRAKOWSKA"
(1350 wyświetleń)

MIEJSCE VII
SCHAB DUSZONY W ŚMIETANIE
(1220 wyświetleń)

MIEJSCE VIII
MLECZNE BATONIKI W CZEKOLADZIE
(1002 wyświetlenia)

MIEJSCE IX

MIEJSCE X
POPĘKANE CIASTECZKA CZEKOLADOWE
(937 wyświetleń)

1 komentarz:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: