środa, 16 lipca 2014

Tosty francuskie


Składniki (na 4 tosty):
4 kromki pieczywa tostowego
4 plastry sera tostowego
1 jajko
3 łyżki mleka
1/2 łyżeczki ziół prowansalskich
sól, pieprz
1 łyżka masła (najlepiej klarowanego)

CZAS PRZYGOTOWANIA: 10 MIN
POZIOM TRUDNOŚCI: ŁATWY

1. W głębokim talerzu roztrzepujemy jajko. Dodajemy mleko, zioła prowansalskie, doprawiamy szczyptą soli i pieprzu i mieszamy.

2. Na patelni rozpuszczamy masło. Tosty dokładnie obtaczamy w jajku i wrzucamy na patelnię. Smażymy 3 minuty, przewracamy i kładziemy ser tostowy. Smażymy jeszcze przez 3 minuty (Trzeba uważać, żeby się nie przypaliło. Ja mam patelnię z grubym dnem, więc u mnie robią się nawet 4 minuty). Smacznego! :)

1 komentarz:

  1. Takie tosty <3 tylko jeszcze żeby ktoś mi je zrobił :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: