środa, 7 maja 2014

Sałatka z fetą i mango


Składniki (1 porcja):
3 pomidorki koktajlowe
100g sera feta
2 liście sałaty
mały kawałek mango
2 plasterki cebuli czerwonej
zielone oliwki bez pestek



sos:
2 łyżki oliwy
1 łyżeczka octu balsamicznego
1/2 łyżeczki oregano
1/2 łyżeczki bazylii
1-2 krople ostrego sosu 
(ja użyłam "Pain is Good #114 Jamaican" ponieważ jest słodko-ostry, 
ale może też być tabasco)

Sałatę myjemy, osuszamy ręcznikiem papierowym i kładziemy na talerzu. Pomidorki kroimy w ćwiartki. Ser i mango kroimy w kostkę. Całość rozkładamy na liściach sałaty, dodajemy krążki cebuli i kilka oliwek (wg. uznania).

Składniki na sos mieszamy w szklance i polewamy nim sałatkę.
Gotowe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: