środa, 10 sierpnia 2016

Pralinki z masłem orzechowym

Pyszne, rozpływające się w ustach pralinki z białej czekolady z masłem orzechowym. Mniam <3 Zapraszam do przygotowań!


Składniki na 12 pralinek:

200 g białej czekolady (2 tabliczki)
ok. 12 łyżeczek masła orzechowego

CZAS PRZYGOTOWANIA: 25 MIN + chłodzenie
POZIOM TRUDNOŚCI: ŁATWY

1. W kąpieli wodnej rozpuszczamy 120 g białej czekolady, odstawiamy do lekkiego przestygnięcia. Przy pomocy małego pędzelka (może być taki do malowania) pokrywamy spód i boki silikonowych foremek na pralinki lub kostki lodu. Wstawiamy do lodówki na 15 minut.

2. Do foremek wkładamy po około jednej łyżeczce masła orzechowego. Wstawiamy do lodówki na czas przygotowania reszty czekolady.

3. W kąpieli wodnej rozpuszczamy pozostałe 80 g białej czekolady, odstawiamy do lekkiego przestygnięcia. Wylewamy na masło orzechowe tworząc spód pralinek. Wkładamy do lodówki na minimum 20 minut. Gotowe! :)


2 komentarze:

  1. i am so interested about your blog, please visit my blog too..

    OdpowiedzUsuń
  2. Pralinki rozpływają się na zdjęciu:O, a więc i w ustach .....;) Gdzieś widziałam na blogu przepis na białą czekoladę. Nie był trudny. Olej kokosowy, syrop klonowy, białko w proszku? ..... Idealne dla sportowców, a wiec jak się chce, to można:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: