sobota, 28 listopada 2015

"Czy na pewno umiesz gotować" z Andrzejem Polanem :)

Miałam wspaniałą i niepowtarzalną okazję wystąpić w programie "Czy na pewno umiesz gotować? odc.6" z Panem Andrzejem Polanem :) Wspaniała przygoda. Na początku było oczywiście dość stresująco, jednak Pan Andrzej oraz cała ekipa filmowa okazała się bardzo wyluzowana i cierpliwa ;) Przygotowałam zielone curry z kurczakiem, natomiast Pan Andrzej przygotował dla mnie nafaszerowane nóżki kurczaka z ryżem zapiekanym w mleku kokosowym. Mniam <3 Jeśli chcecie pójść w moje ślady i przeżyć kulinarną przygodę, zapraszam na stronę CASTINGU do programu.

źródło zdjęcia

Jeśli chcecie zobaczyć jak mi poszło,zapraszam na kanał Kuchnia+ .

Odcinek będzie emitowany:

Sobota 28.11 w godzinach 11:15 i 00:55
Niedziela 29.11 w godzinach 09:00 i 16:10
Poniedziałek 30.11 o godzinie 14:30
Środa 02.12 o godzinie 23:35
Czwartek 03.12 o godzinie 15:30

Zapraszam! :)

4 komentarze:

  1. Czy da się jeszcze jakoś obejrzyć ten odcinek? Nie mogę nigdzie go znależć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę o link do tego odcinka. Również nie mogę go znaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...