wtorek, 10 lutego 2015

Podziękowania

Moi Drodzy,

Głosowanie na Blog Roku 2014 właśnie się zakończyło. Dzięki Wam mój blog My Culinary Art zajął 22 miejsce w kategorii 'Kulinarne' z prawie 300 zgłoszonych blogów. Mój blog ma zaledwie 10 miesięcy więc jest to dla mnie ogromny sukces!

Bez Was by mi się to nie udało. Jesteście wielcy!

Pomimo, że nie dostałam się do pierwszej dziesiątki, Wasze smsy nie pójdą na marne - cały dochód z głosowania zostanie przekazany na Fundację Dzieci Niczyje, która pomaga dzieciom doświadczających przemocy domowej.

Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuję!

Pozdrawiam ciepło,

Dagmara Osowska
Autorka bloga My Culinary Art


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: