niedziela, 16 listopada 2014

Spraw radość choremu Karolkowi i wyślij mu kartkę urodzinową!

Karol Jasionek choruje na nowotwór złośliwy. 1 grudnia kończy 7 lat. Jeśli chcecie przyczynić się do uśmiechu na jego twarzy w ten dzień, wyślijcie mu kartkę urodzinową! Poniżej znajdziecie oryginalną wiadomość od Mamy Karolka.


"1 Grudnia mój synek Karol Jasionek kończy 7 lat. Choruje na nowotwór złośliwy (rak) i mam straszna prośbę: zasypcie go kartkami lub listami na jego urodzinki, na pewno sprawicie mu wiele radości i w tak szczególnym dla niego dniu będzie to choć na chwilę zapomnienie o jego bólu, który musi znosić każdego dnia. Proszę Was:) 

Kiedyś miałam epizod taki, był bardzo dziwny, jak leżałam z synkiem w klinice w Warszawie - podszedł do mnie starszy Pan i poprosił mnie bym mu kupiła mleko, ja powiedziałam "To Pan tu poczeka ja wejdę i kupię", wiem ze zeszło mi się długo w tym sklepie, myślałam ze ten Pan zrezygnował. Kiedy wyszłam, siedział, podałam mu to mleko, a on szedł za mną. Po sekundzie odwróciłam się, by na niego spojrzeć, ale go nigdzie nie było - zniknął po prostu. W nocy przyśnił mi się ten Pan jako Jezus i powiedział "kiedy byłem w potrzebie wyciągnęłaś do mnie dłoń, w niedługim czasie ja wyciągnę do ciebie", i to był koniec. Długo to we mnie siedziało ale postanowiłam nie lekceważyć takich sygnałów. 

Proszę wszystkich o pomoc, jeśli są pytania proszę o wiadomość, na pewno odpowiem, liczy się każdy gest, by był szczęśliwy [Karolek] w tym dniu." Magdalena Jasionek

Adres do wysyłki:
Karol Jasionek 
Lubotyń Włóki 3 
07-303 Stary Lubotyń 
woj.mazowieckie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: