piątek, 18 lipca 2014

Omlety w kokilkach


Składniki (na dwie porcje):
3 jajka
2 duże pieczarki, drobno posiekane
1 mała cebula, drobno posiekana
1 ząbek czosnku, plasterki
1/2 papryki czerwonej, kostka
garść świeżej kolendry
garść startego sera żółtego
sól, pieprz
szczypiorek do posypania
1 łyżka masła

1. Masło rozpuszczamy na patelni. Wrzucamy pieczarki i smażymy 2 minuty. Dodajemy cebulę i czosnek i smażymy kolejne 2 minuty. Odstawiamy na bok do ostygnięcia.

2. W misce roztrzepujemy jajka, doprawiamy solą i pieprzem. Dodajemy paprykę, ser, kolendrę, pieczarki i dokładnie mieszamy. Przelewamy do kokilek.

3. Omlety pieczemy w 170 stopniach przez 20-25 minut (zależy od wysokości kokilek, ja potrzebowałam 25 minut). Wyciągamy, odstawiamy na 3 minuty do przestygnięcia. Posypujemy szczypiorkiem i podajemy :)

1 komentarz:

  1. Takie omlety to dopiero energia na cały poranek!
    Zapraszam również do mnie, może coś Cię zainspiruje bibimini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: