niedziela, 9 marca 2014

Jogurt naturalny z musli i owocami - Dieta 3D Chilli


Składniki:
1 jogurt naturalny gęsty
dżem (ja użyłam truskawkowego)
musli
rodzynki
szczypta cynamonu
mandarynki
suszona żurawina

Wszystkie składniki nakładamy łyżeczką do szklanki. Rodzynki mieszamy z musli. "Kolorowe" warstwy powinien dzielić jogurt, ponieważ ma najgęstszą konsystencję, dzięki czemu utrzyma resztę składników na swoim miejscu.

Oczywiście można użyć również innych składników - polecam banany (świeże i suszone), konfiturę śliwkową albo owoce w zalewie.

Zdrowe, lekkie i jednocześnie smaczne śniadanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: