niedziela, 12 października 2014

Parówki w szlafrokach


Uwielbiam gotowe ciasto francuskie. Można z niego przyrządzać wiele ciekawych potraw. Można na nim układać dodatki słodkie lub wytrawne, wykrawając z niego prostokąty, można w nie zawijać owoce lub nadzienie, można przygotować szybkie domowe rogaliki. A go tego jest baardzo proste w użyciu :)

Poniżej podam przepis na 10 parówek zawijanych w ciasto, bo mniej więcej tyle można przygotować z jednego opakowania ciasta francuskiego. Ja przygotowałam ich pięć, a z pozostałego ciasta zrobiłam PODUSZECZKI Z NUTELLĄ.

TUTAJ znajdziecie moje pozostałe przepisy z użyciem gotowego ciasta francuskiego (na słodko oraz na słono). Zapraszam do pieczenia! :)


Składniki (na 10 parówek):
10 chudych parówek
1 opakowanie ciasta francuskiego
1 żółtko
5 plasterków sera
1 łyżka sezamu

CZAS PRZYGOTOWANIA: 25 MIN
POZIOM TRUDNOŚCI: ŁATWY

Przygotowanie: Z ciasta francuskiego wykrawamy 10 prostokątów o takim samym rozmiarze, plasterki sera kroimy na pół i układamy po jednym kawałku na cieście. Zawijamy parówki i bardzo dokładnie zaciskamy miejsce łączenia ciasta. Nacinamy w kilku miejscach, smarujemy roztrzepanym żółtkiem (dzięki temu ciasto zrobi się złociutkie), posypujemy sezamem i pieczemy 20 -25 minut w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni. Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: