wtorek, 28 października 2014

Oszukana pizza z patelni

No cóż, dzień był dzisiaj leniwy, więc kolacja była do tego adekwatna :) "Pizza" bez drożdży, bez pieczenia, gotowa w 15 minut. A do tego bardzo smaczna! Ciekawa alternatywa dla klasycznego omletu na śniadanie lub kolację. Przepis znalazłam na stronie Moje domowe kucharzenie. Zapraszam do smażenia! :)


Składniki (na jedną pizzę dla dwóch osób):
odrobina oliwy
4 łyżki śmietany 18%
4 łyżki majonezu
2/3 szklanki mąki
2 jajka
100 g tartego żółtego sera
kilka plasterków salami lub szynki
szczypta soli
szczypta cukru
ketchup

CZAS PRZYGOTOWANIA: 15 MIN
POZIOM TRUDNOŚCI: ŁATWY

Przygotowanie: W misce łączymy śmietanę, jajka, majonez, mąkę, doprawiamy solą i cukrem i bardzo dokładnie mieszamy do połączenia składników. Na patelni na wysokim ogniu rozgrzewamy odrobinę oliwy (ja dałam pół łyżki). Wlewamy ciasto i natychmiast zmniejszamy ogień. Smażymy aż ciasto się zetnie (ok. 3 minuty) i obracamy na drugą stronę. Łyżką rozsmarowujemy ketchup wedle uznania, posypujemy serem, układamy kawałki salami i smażymy pod przykryciem około 7 minut, aż ciasto lekko się przypiecze, a ser roztopi. Przekładamy na talerz i podajemy. Smacznego! :)


2 komentarze:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: