niedziela, 1 czerwca 2014

Sałatka z łososiem inaczej :)

Jako że nie jestem wielką wielbicielką sałaty, dziś na kolację postanowiłam pominąć ten składnik w mojej sałatce. :)


Składniki (dla dwóch osób):
1 pomidor
1 mozzarella
1 cebula dymka (w całości)
100g łososia wędzonego
oliwki zielone
kapary
pieprz
1 łyżka oliwy
łyżeczka octu balsamicznego

1. Mozzarellę i pomidora kroimy na pół a następnie w plastry. Układamy na talerzu na zmianę: plaster łososia, pomidor, mozzarella, łosoś, pomidor.. itd.
2. Dymkę kroimy w krążki, posypujemy nią sałatkę. Dodajemy kapary i oliwki.
3. Oliwę mieszamy z octem i polewamy nią sałatkę. Na koniec dodajemy trochę pieprzu. Smacznego! :)

Uwaga: nie dodajemy soli! Kapary oraz łosoś są wystarczająco słone.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: