wtorek, 23 września 2014

Tagliatelle ze szpinakiem i kurczakiem

Kolejne danie w całości przygotowane przez mojego Ukochanego. Jak widać, gustuje w mięsnych i szybkich potrawach :) Tagliatelle w sosie szpinakowo- śmietanowym z kurczakiem. Pycha!


Składniki (3 porcje):
makaron tagliatelle wedle uznania
250 g piersi z kurczaka
2 ząbki czosnku
200 g mrożonego szpinaku
1 łyżka oleju
1 cebula
100 ml śmietany kremówki
świeżo starty parmezan
sól, pieprz

CZAS PRZYGOTOWANIA: 20 MIN
POZIOM TRUDNOŚCI: ŁATWY

1. Makaron gotujemy wg przepisu na opakowaniu. Pierś z kurczaka kroimy w kostkę, czosnek i cebulę drobno siekamy.

2. Na dużej patelni rozgrzewamy olej. Wrzucamy cebulę, smażymy do zeszklenia. Dodajemy czosnek i kurczaka, smażymy na małym ogniu, aż kurczak będzie gotowy (ok. 10 min). 

3. Dodajemy mrożony szpinak. Gdy się już rozmrozi, wlewamy śmietanę, doprawiamy solą i pieprzem, dokładnie wszystko mieszamy. Całość gotujemy jeszcze ok. 5 min.

4. Makaron dodajemy do szpinaku i dokładnie mieszamy. Wykładamy na talerze, posypujemy świeżo startym parmezanem. Smacznego!



Zapraszam do polubienia mnie na FACEBOOK'U.

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz komentarz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: