środa, 4 czerwca 2014

Kurczak w cieście francuskim

Łatwe i szybkie w przygotowaniu, a jednocześnie bardzo efektowne danie :)


Składniki (dla dwóch osób):
1 pierś z kurczaka
1 rolka gotowego ciasta francuskiego
przyprawy wedle uznania 
(ja użyłam bazylię, oregano, sól, pieprz i ostrą paprykę)
1 białko jaja, do smarowania

CZAS PRZYGOTOWANIA:45 MIN
POZIOM TRUDNOŚCI: ŁATWY

1. Pierś kurczaka przecinamy na dwa równe filety. Doprawiamy ulubionymi przyprawami.

2. Ciasto francuskie rozwijamy i dzielimy na dwie równe części.

3. Kładziemy filet z kurczaka na środku ciasta. Ciasto kroimy na paseczki, prostopadle do mięsa , pomijając oczywiście środek, na którym leży nasz kurczak :) Zawijamy naprzemiennie, a następnie wkładamy na 15 minut do lodówki.

4. Po wyjęciu z lodówki smarujemy wierzch ciasta białkiem i kładziemy na papierze do pieczenia. Wkładamy do piekarnika nagrzanego do 200 stopni i pieczemy ok. 25-30 minut. Smacznego! :)

Rada: Przed zawijaniem na kurczaka można położyć ser żółty lub mozzarellę, podsmażone wcześniej pieczarki, itp...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz komentarz. Podziel się swoją opinią, uwagą, radą, lub po prostu pozostaw po sobie ślad :) Jeżeli przygotowałeś potrawę z tego przepisu, prześlij mi zdjęcie na adres dagooshya@gmail.com, a ja je udostępnię :) Dagmara Osowska

To też może Cię zainteresować: